Tot het failliesement werkte ik bij
een noodlijdende vliegtuigfabrikant
in het westen van het land. Als gevolg daarvan was ik dus dringend op zoek naar een
nieuwe baan.
Maar gelukkig werk ik sindsdien bij ICT die mij vrijwel
direct Bij Philips Medical Systems
hebben geplaatst alwaar ik meewerkte aan hun
Cardio Vasculaire
Röntgen apparatuur.
Na daar 3 jaar bezig te zijn geweest heb ik een jaar bij ICT in Deventer gewerkt aan
SPI/CMM projecten. Daarna zat ik bij 8 jaar ProRail waar ik meewerkte aan het BB21 project dat het nieuwe treinbeveiligingssysteem voor de Betuwe Route ontwikkelde.
Daarna ben ik ingezet bij Croon Elektrotechniek als testmanager voor het 2e Coentunnel project, de renovatie van de Metro Oostlijn in Amsterdam en het Sherpa project. In diezelfde tijd heb ik ook meegewerkt voor BAM /Siemens bij de Stadsbaantunnel in Utrecht.
SindsDaarna van september 2016 ben ik weer bij ProRail ingezet.
Ook heb ik een 4tal jaren in het bestuur van de Stichting SPIDER gezeten.
Met al die vrije tijd die ik na het faillisement van Fokker had, was er volop gelegenheid om de 1e Digitale.Fietspad.Toertocht te organiseren. Het idee daarvoor is uiteraard ontstaan omdat ik al sinds jaar en dag beheerder ben van Het Fietspad langs de Digitale Snelweg ook wel kortweg Het Digitale Fietspad genoemd.
Ondertussen ben ik alweer 57 jaar.